معرفی صفر تا صد با پمپ گراندفوس

شرکت گراندفوس (Grundfos) که اکنون از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت تولید کننده پمپ های آب در زمینه مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی است، می‌تواند بدون هرگونه افت فشار و نوسان، آب مورد نیاز مجتمع‌های مسکونی و صنعتی را تامین کند. پمپ‌های آب گراندفوس از بهترین گزینه‌ها در این رابطه محسوب شود. در نیمه اول قرن بیستم این شرکت برای اولین بار اقدام به تولید پمپ‌های آبرسان کرد. پمپ گراندفوس در طبقات افقی و عمودی و همچنین به صورت تک پروانه و دو پروانه مهندسی و طراحی شده و به بازار عرضه گشت.

پمپ گراندفوس تولید کجاست؟

شاید بپرسید پمپ گراندفوس ساخت کجاست ؟

این برند اصالتا دانمارکی است. شرکت گراندفوس سالهای طولانی است که به تولید محصولاتی از قبیل پمپ آب خانگی و صنعتی تجربه دارد. گفتنی است که به همین علت این کمپانی یکی از ستون‌های مهم در زمینه تولید محصولات تاسیساتی و آبرسانی به محسوب می‌شود. در حال حاضر شرکت گراندفوس  در بیشتر از 100 کشور جهان شعبه دارد  و هر ساله رقمی بالغ بر 16 میلیون واحد پمپ آب را تولید می‌کند.

انواع پمپ های گراندفوس

چه در بین مشتریان و چه توسط رقیبان از گراندفوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر یاد می‌شود. آن هم به این دلیل است که گراندفوس با تولید انواع زیادی پمپ توانسته پاسخگوی نیاز همه‌ی مشتریان خود باشد. در همین زمینه لازم به ذکر است که پمپ طبقاتی، پمپ کفکش، پمپ خودمکش، پمپ سیرکولاتور، پمپ دوزینگ، پمپ سانتریفیوژ جزو تولیدات این شرکت هستند.

پمپ گراندفوس معمولا در مدل‌های مختلفی تولید روانه بازار می‌شود. اگر بخواهیم مهم‌ترین مشخصات پمپ گراندفوس را نام ببریم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        قدرت آبدهی بالا

·        وزن مناسب و کم

·        قطعات و لوازم جانبی با کیفیت و مرقوب

·        قیمت خوب و مقرون به صرفه

·        کارایی منحصر به فرد

·        مهندسی استاندارد

·        کیفیت ساخت عالی

نوع متریال پمپ

این پمپ آب با جنسی از جمله استیل و چدن و سایر آلیاژ های با دوام بالا ساخته می‌شود. استفاده از این فلزات و آلیاژها باعث شده است تا این پمپ‌ها مقاوم زیادی در برابر پوسیدگی و خوردگی داشته باشند.

اهداف شرکت گراندفوس

شرکت گراندفوس اهدافی را در تیررس خود قرار داده تا با دنبال کردن آنها بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند.

تامین نیازهای اصلی مشتریان

گراندفوس پمپ‌ها و محصولاتی را تولید می‌کند که بتواند نیاز تمام مشتریان را برطرف کند.

کمک به پایداری در سطح جهانی

پمپ‌های آبرسانی شرکت گراندفوس علاوه بر برخورداری از مهندسی و طراحی خلاقانه که معمولا به رفع نیاز مشتریان منجر شده است، با استفاده از تکنولوژی خاص و پیشرفته نیز توانسته تا به کاهش آسیب رسیدن به محیط زیست کمک بسزایی بکند.

استفاده از فناوری های پیشرفته

استفاده از فناوری‌های روز دنیا از مهمترین مسئله های این صنعت است. فناوری با ارتقای صنعت رابطه‌ای مستقیم دارد و نیازها را هی کاربر را به بهترین شیوه برطرف می‌کند. شرکت گراندفوس با استفاده از فناوری‌های روز دنیا همیشه محصولات جدیدی را در خط تولید خود قرار می‌دهد.

بهبود شرایط زندگی مشتریان

پمپ‌های آب زیادی در بازار وجود دارند. کیفیت آنها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد و هر کدام به شیوه‌ای نیاز مصرف کنندگان را برطرف می‌نمایند. شرکت گراندفوس با تولید پمپ های با کیفیت به بهترین شکل ممکن نیاز مصرف کنندگان را رفع می‌کند و شرایط زندگی آنها را بهبود می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد