خرید پمپ گراندفوس

گراندفوس یکی از محبوب ترین برندهای پمپ آب است زیرا هم نیازهای مسکونی و خانگی را برطرف می کند، هم ساختمان های تجاری. خرید پمپ گراندفوس به دلیل قیمت مناسبی که دارد، بسیار به صرفه است. از اصلی ترین محصولات گراندفوس پمپ های آب خانگی، پمپ های تک پروانه، پمپ های آب طبقاتی عمودی و افقی است که به صورت تک فاز و سه فاز تولید می شوند. 

انواع پمپ آب گراندفوس

پمپ گراندفوس تلاش می کند با صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ راندمان بالا، از محیط زیست و مصرف کننده حمایت کند.

پمپ آب گراندفوس تک پروانه

این نوع پمپ از سری پمپ های مکش از ته به حساب می آید که در تامین آب، انتقال مایعات صنعتی، تقویت فشار صنعتی و آبیاری کاربرد دارد.این مدل جزو پمپ های سانتریفیوژ و تک مرحله ای است و دارای شفت افقی می باشد. 

پمپ گراندفوس طبقاتی افقی

این مدل به صورت ماژولار کوچک و جمع و جور تولید شده است و دارای ساختار متنوع و تنظیمات زیادی است. از ویژگی های این مدل پمپ می توان به صدای کم، قابلیت تنوع در استفاده و کارایی بالا اشاره کرد. تعداد طبقات افقی این پمپ با توجه به میزان آب مصرفی تعیین می شود.

پمپ گراندفوس طبقاتی عمودی

این مدل از خانواده پمپ های سانتریفیوژ خطی است که برای تامین آب و حل نیاز های صنعتی استفاده می شود. این مدل از پمپ ها قدرت بالایی دارند و دارای طراحی هیدرولیکی ویژه ای برای بهینه سازی راندمان مصرف هستند. تفاوت پمپ گراندفوس با سایر برندها در این است که اندازه این پمپ ها از متوسط به بالا تولید می شوند و هرگز مدل های کوچک مانند سایر برندها تولید نمی شوند.

قیمت خرید پمپ گراندفوس

عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت خرید پمپ گراندفوس تاثیر گذارند، برای مثال قدرت موتور یکی از از این عوامل تاثیر گذار است. در سیستم های گرمایشی از پمپ سیرکولاتور گراندفوس برای گردش و تبادل حرارتی آب گرم تولید شده در موتورخانه تا رادیاتورها، فن کویل ها و پکیج های گرمایشی استفاده می شود.

جمع بندی

همانطور که در بالا گفته شد پمپ آب گراندفوس دارای کیفیت بالا میباشد، که این امر باعث بالا رفتن طول عمر مفید پمپ می شود. البته باید به خاطر داشت که برای استفاده مداوم از پمپ های گراندفوس، نیازمند سرویس های دوره ای منظم است. تعمیرات این پمپ بسیار تخصصی بوده و نیازمند به مراجعه به نمایندگی تعمیرات پمپ گراندفوس میباشد. برای خرید پمپ گراندفوس و تعمیرات آن همکاران ما در ایران جهش (iranjaheshbf.com) آماده ارائه خدمات از جمله فروش و تعمیرات تخصصی، مطابق با استاندارد های تعمیرات پمپ گرندفوس میباشند.