نکاتی برای خرید پمپ عمودی

 خرید پمپ عمودی

در این مقاله در مورد خرید پمپ عمودی و پمپ گراندفوس صحبت خواهیم کرد تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

پمپ های آب در زندگی ما بسیار مهم هستند و ما از آنها برای پمپاژ آب سرد و گرم در خانه ها، بیمارستان ها، مراکز خرید و مدارس استفاده می کنیم. 

مشاوره خرید پمپ عمودی

هر مصرف کننده ای در هنگام خرید پمپ عمودی باید به نکات مهمی توجه کند. در راهنمای خرید پمپ موارد مهمی مانند جریان آب، اندازه ورودی، سر و فشار وجود دارد

برند تجاری پمپ یکی از عوامل مهم در خرید پمپ عمودی

برند پمپ یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر از یک شرکت معتبر خریداری کنید، موتور آن از کیفیت بالایی برخوردار است. می توانید از اینترنت برای تحقیق در مورد بهترین مارک های پمپ آب موجود استفاده کنید و اینکه کدوم شرکت پمپ کیفیت بالایی دارد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چه چیزی می خواهید پمپاژ کنید. برخی از پمپ ها می توانند هر نوع مایعی را پمپاژ کنند، برخی دیگر نمی توانند. یکی از برندهای معتبر، پمپ گراندفوس است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.


پمپ گراندفوس

این برند معروف محصول کشور دانمارک است. گراندفوس سال هاست که محصولاتی مانند پمپ آب تولید می کند. باید گفت به همین دلیل این شرکت یکی از قطب های مهم در زمینه تولید محصولات تاسیساتی به شمار می رود. در حال حاضر شعبه های گراندفوس در تقریبا 100 کشور جهان مستقر هستند و سالانه بیش از 16 میلیون پمپ آب تولید می کنند.

انواع پمپ های گراندفوس

 پمپ گراندفوس


مشتریان و رقبا از گراندفوس به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان نام می برند. دلیل این امر این است که گراندفوس با ساخت انواع پمپ ها توانسته است نیازهای تعداد زیادی از مشتریان را برطرف کند. تولیدات این شرکت عبارتند از پمپ طبقاتی، پمپ کفکش، پمپ خودمکش، پمپ سیرکولاتور پمپ دوزینگ، پمپ سانتریفیوژ و غیره

پمپ های گراندفوس عموما در مدل های مختلفی مانند MQ، JPC و CMBE تولید و به بازار عرضه می شوند. اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های پمپ گراندفوس را نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قدرت آبدهی عالی

 وزن مناسب

 قطعات و لوازم جانبی با کیفیت بالا

 قیمت مناسب و مقرون به صرفه

 کارایی منحصر به فرد

 طراحی استاندارد

 کیفیت ساخت ایده آل

اهداف شرکت گراندفوس

تامین نیازهای اساسی مشتری 

گراندفوس پمپ ها و محصولاتی تولید کرده است که نیازهای اکثر مشتریان را برآورده می کند.

کمک به پایداری جهانی

پمپ های آب گراندفوس علاوه بر طراحی خلاقانه ای که عموماً منجر به برآوردن نیازهای مشتری می شود، با استفاده از فناوری های خاص و پیشرفته توانسته اند به کاهش آسیب های زیست محیطی نیز کمک کنند.

استفاده از فناوری های پیشرفته

فناوری و بهره مند شدن از آن فناوری موضوع مهمی است. فناوری صنعت را به جلو می برد و به طور بهینه نیازها را برآورده می کند. گراندفوس با استفاده از آخرین تکنولوژی روز به طور مداوم محصولات جدیدی را به کاتالوگ خود اضافه می کند.

بهبود شرایط زندگی مشتریان

پمپ های آب زیادی در بازار وجود دارد. کیفیت آنها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام به طرق مختلف نیاز مصرف کنندگان را برآورده می کنند. شرکت گراندفوس با تولید پمپ های باکیفیت و بهبود شرایط زندگی آنها به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان است.

شرکت ایران جهش با 60 سال سابقه درخشان در تولید و تعمیر و نصب انواع پمپ های آبرسانی و بوستر پمپ مفتخر است تمامی خدمات خود را با کیفیت فوق العاده ای به مشتریان ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد